Den omsminkade sanningen

för uppdateringar och kortare inlägg se och gilla:


måndag 3 juni 2013

Varför

Varför hände det här? På existentiell nivå alltså. Varför mig varför just nu.
Finns det nån mening? 
1. Jag gör för mycket
2. Det är mitt sätt att bränna ut mig, regelbundet göra sönder kroppen och få paus..
3. Jag kunde inte minska ner på träningen, det var för kul.
4. Jag har för mycket omkring mig. Barn, företag och jag. 
Vad ska man ta bort? Det som får mig att må bra? Det som får mina barn att må bra? Det som får företaget att må bra?
Barnen kan inte flytta än, jag behövs enligt principen "sätt på dig själv syrgasmasken först". Så vad ryker då? Inkomstkällan?
Eller göra allt lagom? Ha. Ska sova på saken.


Stöd
Det var 25 grader varmt och jag har srödstrumpor på. Inte lätta i nylon som gör så att benen ser lite solbruna ut nej, utan tjocka svarta svettiga. Allt för att minska tunga ben och åderbrock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar